در بازار با غول های کسب و کار اصلا جایی برای کسبوکار ما میمونه؟

?️
جواب این سوال خیلی سادست، هدف ما رسیدن به درآمده و این درآمد متناسب با حجم کاری و میزان گسترشی هست که در کارمون داریم. دیدگاه ما نباید این باشه که همه و همه، صرفا سمت یک محصول میرن و بقیه محصولهای مشابه رو بیخیال میشن.
?️
قصد ما اینه که در میان این غولها و یا کسبوکارهای هم قد خودمون، به اندازه توان کسب درآمد کنیم و مطمئن باشیم همونقدر که داریم خوب عمل میکنیم، فروش هم خواهیم داشت. معروفترین فستفودی محل زندگیتون رو در نظر بگیرید، آیا تمام ساندویچهای شهر رو اون مغازه میفروشه؟ و آیا تمام مردم شهر، فقط و فقط از اون مغازه خرید میکنن و بقیه فستفودیها بیکار میمونن؟ مسلما نه.
?️
بقیه مغازه ها هم فروش دارن ولی نه به اندازه اون مغازه معروفه، چون اون مغازه خودش رو طی چند سال ثابت کرده و خب کیفیتش هم انصافا بالاست و هر جوری که هست اسمی برای خودش جور کرده.
در دنیای کسبوکارهای آنلاین هم همین قضیه برقراره، با این تفاوت که سرعت تغییرات، خیلی خیلی سریعتر و رقابت حساستره. اگه میخوایم کاری رو شروع کنیم از درآمد نداشتن نترسیم و مطمئن باشیم ما هم درآمد خواهیم داشت حتی اگر کم و جانبی باشه